30.11.2016

Mites ois uus yritys?

Ohoi jälleen!
*tätä kirjoittaessani taustalla jytää SNK:n opening repeatilla, kuvitelkaa sen eeppisyys mun maybe-come-backin taustalle*

Siitä onkin aikaa, kun musta on viimeksi täällä kuulunut, viimeisin postauksenikin julkaistu miltei tasan kaksi vuotta sitten (oikeesti, 7.12.2014???). Rehellisesti sanoen, tuon huomattuani teki mieli viivyttää tämänkin postaamista, jotta saisin nätiltä tasaluvulta näyttävän tasan kahden vuoden mittaisen tauon, mutta oon tällä hetkellä liian innoissani moiseen prameiluun!

Oonko luopunut nukkeilusta? Nah, näillä lapsilla riittää tunnearvoa, oli nukkeinnostus millä tolalla tahansa. Kaikki on tallessa, ja vähän enemmänkin. Mullahan on Luna, Crystal ja Melissa, eikös? Mutta hupsista tupsista, niin vain on lisää väkeä tepastellut tämän talon ovesta sisään, vaikka bloggailu onkin jäänyt sivuun pahemman kerran. Törsäily on totisesti poissaoloni aikana ottanut siivet, sillä nyt tuo nukeille pyhitetty hyllynikin alkaa kaivata toveria jakamaan urakan. Pikkuveijarien määrä on nimittäin singahtanut kahdeksikkoon saakka.

Ja aiemmin mainitsemani innostuksen syy, joka on niin pelottavan tehokas, että sai jopa mut istumaan alas ja kirjoittamaan postausta, on mun juuri äsken tilattu joululahjani. Holy fuckedy fick fuck, yheksän pentua ihan pian!!! Toki, oon tällä välin järjestänyt esikoiskolmikolleni seuraa suunnasta jos toisestakin jo viiden nuken verran, joten mikä ihme tekee tämänkertaisesta vastamaksetusta muksusta niin spesiaalin tapauksen? Se, että tää hahmo on mun vanhin näiden tyyppien tarinaan kuuluva otus.

En kuitenkaan aio paljastaa mitään, ennen kuin saan joululahjapakettini avattua! 8-) Tämän hyperventilointini aiheuttajan lisäksi jätän myös kertoilematta mitään muista uusista hyllyni asukeista, kunnes toisin mainittakoon (mutta mainittakoon sen verran, että peruukkitilauksen saapumisajankohdalla saattaa olla vaikutusta asiaan).

Tämä postaus nyt on lähinnä vain teidän kiusaamistanne (lol, lukeeko tätä edes ketään enää? :D) ja jälleen uusi yritys tehdä mukaeeppinen paluu nukkebloggauksen ihmeelliseen maailmaan. Ilmoittelen tässä paluuni ohella myös sellaista, että tämän blogin ulkonäkö lähtee lähiaikoina (more like lähikuukausina) seilaamaan muutoksen aalloilla, ja samalla saatan lätkiä rastia ruutuun aiempien postausteni kohdalla ja poistaa ne, koska onhan toi mun parin vuoden takainen jälkeni nyt aika hirvittävää katsottavaa :D Vaikka ainahan sitä menneistä tekeileistään taitaa niin ajatella, ja parissa vuodessa oksentaisin jo tällekin postaukselle, mutta jos nyt edes yritettäisiin nostaa se lippu sinne ihan ylös asti salkoon tällä kertaa ja aloittaa taas puhtaalta pöydältä.

Tosiaan, en nyt muista oonko maininnut edeltäneissä postauksissani, enkä tosiaan ole halukas lähtemään lueskelemaan sitä säälittävää paskaa läpi, mutta suurimpana syynäni tosiaan tähän, köh, heikohkoon postaustahtiin on ollut mun mielenterveyteni tilanne, josta ei olla vieläkään oikeastaan parempaan päästy (hups, enemmänkin päinvastoin), joten en osaa luvata tästäkään paluustani mitään muuta kuin veteen piirrettyjä viivoja, kaavailuja ja mahtipontisia suunnitelmia, mutta ainakin oon jälleen valmis yrittään uudestaan! ^^

NÄKEMISIIN SIIS,
TÄLLÄ KERTAA TOIVOTTAVASTI LYHYEMMÄN AIKAVÄLIN SISÄÄN!


P.S. Oon ihan vitun ilonen siitä, että tilastojen mukaan täällä on hiippaillut väkeä vielä tän hiljaisenkin kauteni aikana. Iso kiitos kaikille, jotka yhä löytää tiensä tänne - merkitsette mulle paljon! ;-;

6 kommenttia:

  1. Oi, ihanaa että oot ajatellut jatkaa! Ootan innolla uusia postauksia C:

    VastaaPoista
  2. Oon ootellut tätä postausta hirveen pitkään. Ahh ois niin ihanaa jos sun innostus palleroisia kohtaan pysyis koholla pitkään! Oot ollut mulle jo niin pitkään se piristävä lukija joka osaa aina vaan yllättää kehuillaan ja kommenteillaan etten malta oottaa että pääsen vihdoinkin, toivottavasti jakamaan tätä tunnetta sinnekin päin!♥

    Ootan innolla kaikkien mysteerinukkejen paljastusta ja uusia postauksia! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun nukkeinto on ollut nyt nousukiidossa jo jonkin aikaa ja toivon tosiaan, että se jatkaa sillä itellä vielä pitkään. ^^ Ja ihana kuulla, et mun kommentointi piristää~ c: Kiitti paljon ihanasta kommentista!

      Poista
  3. Oikeesti Emma oon oottanu niin pitkään, että pääsisin lukeen sulta jo jotain! Ootan niin innolla sun tulevia juttuja ^^

    VastaaPoista