16.5.2014

Kikuuuu & ja kirotut kokeet!

Aaanteeksiiii jälleen!! >__<'

Taas tauko. Voi pöhlönen. Mutta tällä kertaa ollut ihan hyvä syykin: tällä viikolla oli neljä koetta ja ensi viikolla toiset neljä. Viikon päästä mulla on myös konfirmaatio! o.o Ja tänä viikonloppuna KIKUCON. Kyllä! Huomenna lähdetään kahden kaverini ja Lunan (hoho, Luna ei lukeudu mun kaveriks) kanssa kohti Turku Cityä. Viipyilen paikalla koko viikonlopun. Tulkaapa moikkelemaan, jos tunnistatte. ^-^ En pukeudu mitenkään kovinkaan poikkeavasti. Mustat farkut ja jotakin paitaa. Jos tunnistan jonkun, oon tosi ujo enkä uskalla mennä moikkaan, joten jos itse tunnistatte mut, tulkaa vaikka väkisin siihen turisemaan mulle. :D

Tämä on tällainen minipostaus, koska mulla ei taas tämä ajaksi kutsuttu juttu tahdo riittää.

Mutta postauksen pointti oli, että olen menossa Kikuun ja olis kiva jos tapaisin muita nukkeihmisiä. C:

Adios, kansalaiset!


EDIT: Ja viikko sitten lauantaina lähti tilaukseen Crissen obitsu ja Lunalle kätösiä. Ihan niinkuin lupasin. *ylpeä itsestään* UwU

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti